Strojní leštění laku
Jakákoliv kosmetická úprava vozidla zvyšuje jeho hodnotu. Co ale zvyšuje hodnotu vozidla ještě více je právě strojní leštění. Leštění slouží ke korekci povrchových škrábanců a poškození laku od UV záření. Strojní leštění si dokáže poradit s vlásečnicovými škrábanci, škrábanci od větviček a dost často i se škrábanci od neodborného mytí (např. houbičkou na nádobí). Už méně úspěšně jdou odstranit škrábance např. od klíčů nebo podobně hlubokých rýh, ale jdou takzvaně zaleštit tak, aby byly co nejméně viditelné nebo pouze pod určitým úhlem. Po každém leštění je nutné lak ošetřit a ochránit (Vosk/Keramika).
Jednokrokové strojní leštění
Odstraní cca 50 % veškerých škrábanců laku a autu dodá 100% lesk. Tento způsob leštění doporučuji, pokud chcete autu dodat pouze původní barvu a lesk.
Autu se rozzáří lak, ale různé vady na kráse mu bohužel zůstanou, ale už nebudou tak znatelné. Tímto způsobem se nejčastěji leští vozidla určená pro prodej nebo přeprodej nebo pro méně náročné milovníky svého vozu.
Vícekrokové strojní leštění
Tento způsob leštění je určen pro klienty, kteří chtějí mít auto rozleštěné do posledního škrábance a chtějí svému vozu zvýšit hodnotu na maximum. Zatímco u jednokroku se celé auto přejede leštičkou jen jednou, u vícekroku se leštičkou podíváme na to samé místo klidně i třikrát a více.
Zkrátka se leští do té doby, dokud není lak jako nový! Redukce veškerých škrábanců se pohybuje kolem 90-95 %, samozřejmě záleží na hloubce a typu škrábance. Pokud je škrábanec moc hluboký, nezoufejte, vícekrokově se dá škrábanec velmi dobře zaleštit tak, že je viditelný pouze pod určitým úhlem.
Po vícekrokovém leštění doporučuji lak ochránit a dopřát maximální možnou péči aplikací keramické ochrany laku. Tím se docílí maximálního možného výsledku, a především auto zůstane lesklé, nedostane se na lak sůl, UV záření nebude mít šanci a mytí bude otázka pouze několika málo minut.